dzianiny

Współpraca

Zapytania dotyczące oferty dzianin i dodatków krawieckich prosimy kierować na adres mailowy biuro@abjtrade.pl lub telefonicznie pod numer telefonu dostępny w zakładce KONTAKT

Aby przygotować wycenę na interesujące produkty z kategorii Komponenty do drukarek oraz lampy wyślij zapytanie na biuro@abjtrade.pl, odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Prosimy, aby mail zawierał:
-pełną nazwę firmy
-numer nip
-adres siedziby
-tel. Kontaktowy

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta i chcesz zrealizować zamówieni wyślij je na ten sam adres a w tytule wpisz: zamówienie oraz nazwa firmy.
Konsultant potwierdzi zamówienie oraz prześle ostateczną kwotę do przelewu.
W tytule należy wpisać nr zam. Który otrzymasz od konsultanta oraz nazwę firmy.

Formy Płatności:

  Podstawowe formy płatności to przedpłata na konto, lub płatność przy odbiorze.
Po wykonaniu 8 transakcji za minimum 1500 zł netto klienci mogą otrzymać odroczony termin płatności  

Dostawa Towaru:

  Zamówienia zostają wysłane do klienta w przeciągu 24 – 48 godzin od momentu złożenia zamówienia i potwierdzenia go droga mailową oraz przy przedpłacie o wysyłce decyduje wpływ srodków na konto. Zamówienia składane po godzinie 14 będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku jakichkolwiek problemów, klienci zostają natychmiast poinformowani.  

Koszty wysyłki:

  1. Paczki są dostarczane kurierem.
2. Koszt dostawy w kwocie od 0,01 do 700,00 PLN netto to 15 PLN lub 18 PLN za pobraniem.
3. Dostawę zakupionego towaru o wartości min. 700,01 zł netto realizowane będą bezpłatnie!
 

Koszty i warunki dowozu na terenie Łodzi.

Dowóz realizujemy od kwoty 300zł netto, płatne przy dostarczeniu gotówką.

  Na dowóz w ten sam dzień roboczy zamówienia przyjmujemy wyłącznie do godziny 11:30.
Zamówienia złożone po godzinie 11:30, będą dowożone w dniu następnym.
Zamówienia na kwotę netto powyżej 700 netto będą dostarczane na nasz koszt.
Jeżeli zamówienie nie przekroczy kwoty 700 zł netto, zostanie doliczony koszt transportu w wysokości 18 zł netto.